Персональний сайт
Глазко Лариси Миколаївни
Меню сайту
Категорії розділу
На допомогу вчителю [6]
На допомогу учням [0]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Готуємося до уроку » На допомогу вчителю

Олімпіадні завдання з світової літератури
ОЛІМПІАДНІ ЗАВДАННЯ ЗІ СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ I етап 8 клас I варіант І. Завдання закритої форми 1.Виконайте тестові завдання Завдання 1-13 мають по чотири варіанти відповідей, із яких лише одна правильна (по 1балу) 1.Першим використав термін «всесвітня література»: А Й. В. Гете Б Ф. Шиллер В О. С. Пушкін Г В. Вордсворт 2.Синтетичний вид мистецтва – це… А література Б скульптура В хореографія Г театр 3.Святе письмо перекладене більш ніж: А 18 мовами Б 180 мовами В 1200 мовами Г 2100 мовами 4.Коран складається з: А сур Б проповідей В молитов Г повчальних оповідей 5.Алегорія це – … А зображення абстрактного поняття або явища через конкретний образ Б зображення подій в байках В вимисел Г розповідь про тварин 6.Веди створювали упродовж: А II – I тисячоліть до н.е. Б на початку I тисячоліття н.е. В II тисячоліття н.е. Г на початку III тисячоліття 7.Євангеліє від св. Марка є складовою: А Вед Б Корану В Старого Заповіту Г Нового Заповіту 8.Український переклад Корану здійснив: А І. Франко Б Я. Полотнюк В М. Зеров Г І. Полюй 9.Соломон промовляв свої притчі для того, щоб: А показувати свою мудрість Б навчити людей В прославитися Г розважитися 10.Сури Корану діляться на: А мекканські і медінські Б віршовані і прозорі В повчальні і розповідні Г молитви і проповіді Завдання 11 - 12 мають на меті встановлення відповідності. До кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть відповідник, позначений буквою (по 2,5 бала) 11.Установіть відповідність: а) Рігведа 1 Веда заклинань б) Самаведа 2 Веда жертвенних висловів в) Яджурведа 3 Веда наспівів г) Атхарваведа 4 Веда гімнів 12.Установіть відповідність між циклами міфів та героями: 1. фіванський цикл а) Язон 2. цикл про богів б) Паріс 3. цикл про героїв в) Едіп 4. троянський цикл д) Геракл 5. цикл про аргонавтів г) Зевс ІI. Завдання з відкритою відповіддю 1.Напишіть твір на одну з тем: • Біблійні образи й сюжети в європейському мистецтві. • «Гомер виховав усю Еладу» (Платон) • Мистецтво – це мудрість у вигляді краси… (Х. Ліврага) ( 25 балів) 2.Зробіть ідейно – художній аналіз поезії Любов – це сонечко, що всесвіт зігріває, Любов – чудесний птах, що в квітнику співає. Її не знає той, хто плаче солов’єм, Вона в душі того, хто мовчки умирає. О. Хайям (15 балів) Максимальний бал – 55 ОЛІМПІАДНІ ЗАВДАННЯ ЗІ СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ I етап 8 клас II варіант І. Завдання закритої форми 1.Виконайте тестові завдання Завдання 1-13 мають по чотири варіанти відповідей, із яких лише одна правильна (по 1балу) 1 .Найважливішою ознакою всесвітнього літературного процесу є: а) взаємозв'язок літератур народів світу; б) безперервність; в) шлях писемності від анонімної до авторської; г) культурні традиції кожної нації. 2. Соломон промовляв свої притчі, для того, щоб: а) показувати свою мудрість; б) навчати людей; в) прославитися; г) розважитися. 3. Слово «Коран» означає: а) слово Аллаха; б) читання; в) радісна звістка; г) покаяння. 4. Старий Заповіт складається з: а) трьох книг; б) сімдесяти семи книг; в) тридцяти дев’яти; г) ста книг. 5. Притча – це: а) невеликий твір, що містить повчання; б) частинка Біблії; в) настанови старшої людини молодій; г) невеликий твір, що містить повчання в алегоричній формі. 6. Генрі Шлімана з поемою Гомера «Іліада» пов'язує те, що він: а) перекладав «Іліаду» українською мовою; б) перекладав «Іліаду» німецькою мовою; в) під час розкопок знайшов Трою; г) довів, що Троя не існувала. 7. Ахілла вбив: а) Паріс; б) Пріам; в) Гектор; г) Еней. 8. У поемі «Одіссея» розповідається: а) про те, як Одіссей брав участь у троянській війні; б) про мандри Одіссея; в) про повернення Одіссея додому після закінчення Троянської війни; г) про любов Одіссея і Пенелопи. 9.Що таке брахмани: а) гімни; б) коментарі; в) наспіви; г) вірші. 10.Вперше термін «Новий Заповіт» вжив: а) Ісус; б) Іоанн; в) Павло; г) Соломон. Завдання 11 - 12 мають на меті встановлення відповідності. До кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть відповідник, позначений буквою (по 2,5 бала) 11.Знайдіть відповідність: 1. Ахілл а) спартанський цар; 2. Патрокл б) троянський герой; 3. Гектор в) бог вогню і ковальства; 4 . Гефест г) ахейський герой; 5. Менелай д) друг Ахілла 12. Установіть відповідність між афоризмами та їх значенням: 1. Авгієві стайні а) неперевершений мистецький витвір; 2. Ахіллесова п’ята б) незворушність, велична поведінка; 3. Олімпійський спокій в) слабке вразливе місце; 4.Троянський кінь д) бруд, велике безладдя; 5. Ахіллесів щит г) підступний дарунок. II. Завдання з відкритою відповіддю 1.Напишіть твір на одну з тем: • Коран – пам’ятка класичної арабської літератури. • «Іліада» – енциклопедія життя стародавніх греків. • У чому цінність «давніх пісень» Гомера для людства? (25 балів) 2.Зробіть ідейно – художній аналіз поезії Троянд багато зустрічав я всюди, Та на її обличчі не стрічав, І дише так вона, як дишуть люди, – А не конвалії між диких трав. В.Шекспір, сонет 130 (15 балів) Максимальний бал – 55 ОЛІМПІАДНІ ЗАВДАННЯ ЗІ СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ I етап 9 клас І. Завдання закритої форми 1.Виконайте тестові завдання Завдання 1-13 мають по чотири варіанти відповідей, із яких лише одна правильна (по 1балу 1 .Бароко у перекладі означає: а) незвичайний, загадковий; б) вітіюватий, складний; в) вибагливий, принциповий; г) дивний, химерний. 2.Окрім п'єс, Кальдерон писав: а) ауто; б) сонети; в) байки; г) повісті. 3. Після якої події Кальдерон стає придворним драматургом: а) після постановки п'єси «Найбільше диво – кохання», у день відкриття палацу Буен Ретиро; б) після поетичних конкурсів; в) після публікації перших комедій; г) після навчання у Саламанському університеті. 4. Який персонаж п'єси «Міщанин-шляхтич» висловлює думки Мольєра: а) Ков'єль; б) Люсіль; в) Журден; г) Клеонт. 5. Комедійна манера гри актора, в якій використовуються засоби надмірного комізму, окарикатурення персонажів, ситуацій; вистава, побудована в такій манері виконання, називається: а) іронія; б) сарказм; в) фарс; г) буфонада. 6. Пан Журден залицяється до Доримени, тому що: а) кохає її; б) хоче викликати ревнощі у своєї дружини; в) хоче стати дворянином; г) це одне із завдань його вчителів. 7. У своїй творчості класицисти спиралися на: а) фольклор; б) античність; в) Відродження; г) Середньовіччя. 8. Кого Ніколо Буало назвав «зіркою , яка ніколи не згасне»: а) П.Корнеля; б) Ж. Расіна в) Ж.Б.Мольєра ; г) Людовіка ХІV 9.Вид драматичного твору, в якому життєві явища та характери зображуються у смішному вигляді, де засобами гумору та сатири висвітлюються негативні суспільні і побутові явища, називається: а) комедія; б) трагедія; в) драма; г) трагікомедія. 10.Який жанр поширився в літературі завдяки бароко: а) сонет; б) афоризм; в) притча г) роман. Завдання 11 – 12 мають на меті встановлення відповідності. До кожного рядка, позначеного буквою, доберіть відповідник, позначений цифрою (по 2,5 бала) 11.Установіть відповідність між ролями та героями: а) в’язень, тиран, мудрий правитель; б) «бездітний» король, люблячий батько, прихильник справедливості; в) наглядач, жертва того, за ким наглядав, батько Росаури; г) закоханий у Росаурк, претендент на руку Естрельї. 1. Клотальдо. 2. Сехісмундо. 3. Астальфо. 4. Кларін. 5. Басиліо. 12.Установіть відповідність між героєм та його роллю у п’єсі: а) Люсіль; 1. Служанка в домі пана Журдена. б Ніколь; 2. Граф, закоханий в Дорімену. в) Ков'єль; 3. Дочка пана Журдена. г) Дорант. 4. Слуга Леонта. 5. Коханий Люсіль. ІI. Завдання з відкритою відповіддю 1.Напишіть твір на одну з тем: Людина і Доля у драмі П. Кальдерона «Життя – це сон». «Скупий» Мольєра і образ скупого в світовій літературі. (25 балів) 2.Зробіть ідейно – художній аналіз поезії Всі давні та прикрії співи, Всі мрії тяжкії страшні – Я хочу тепер поховати Навіки в великій труні. Чи знаєте ви, чого буде Труна та велика й важка? – Кохання моє в неї ляже І вся моя туга тяжка. Г. Гейне «Книга пісень (15 балів) Максимальний бал – 55 Заявка на участь в роботі Восьмих Всеукраїнських Читань з Гуманної Педагогіки «Учитель» 1. ПІБ – Кузнєцова Наталія Яківна 2. Освіта – середня спеціальна 3. Науковий ступінь, почесне звання – 4. Стаж педагогічної роботи – 2 роки 3 місяці 5. Місце роботи – Іванівський НВК «ЗОШ І-ІІІ ст..-дитячий садок» 6. Посада – вчитель початкових класів 7. Назва майстерні, в роботі якої передбачається взяти участь – «Молодий учитель». Керівники Монастирський Д.А., Піскун О.В. 8. Назва майстер-класу, в роботі якого передбачається взяти участь – Алексєєва О.М. «Урок як сходинка в духовному розвитку вчителя й учня». 9. Поштова адреса – 09724 с.Іванівка Богуславського р. Київської області 10. Електронна адреса - yanivka.skyls@mail.ru 11. Телефон для зв»язку – 0974036073 12. Потреба у гуртожитку – потребує 13. Потреба в харчуванні їдальні - потребує
Категорія: На допомогу вчителю | Додав: Директор (19.03.2015)
Переглядів: 2870 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites