Персональний сайт
Глазко Лариси Миколаївни
Меню сайту
Категорії розділу
На допомогу вчителю [6]
На допомогу учням [0]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Готуємося до уроку » На допомогу вчителю

Завдання олімпіади з світової літератури 11 клас
Завдання зі світової літератури 11 клас I-й рівень. Виконайте тестові завдання (4 тести по 4 бали = 16 балів) 1. Оберіть одну правильну відповідь (4 бали) Модернізм – це: а) назва сукупності літературних напрямків та течій XX ст. в літературі; в) назва сукупності літературних напрямків та течій XVIII ст.; б) назва напрямку в літературі XIX ст.; г) ідеологічне явище межі XIX–XX ст. 2. Установіть відповідність (4 бали) Між поняттям і визначенням 1) неоромантизм; а) витончене відтворення особистих вражень і спостережень, мінли- 2) імпресіонізм; вих миттєвих відчуттів і переживань; 3) модернізм; б) вираження глибинної сутності людини й одвічних проблем буття шляхом поєднання реального зображення з умовними й симво- лічними елементами; в) спроба подолати розрив між романтичним ідеалом та дійсністю. 3. Установіть послідовність (4 бали) Драма Г. Ібсена «Ляльковий дім» увійшла до так званого «сімейного циклу» п’єс. Розташуй твори у послідовності їх написання: а) «Привиди»; в) «Ляльковий дім»; б) «Стовпи суспільства»; г) «Ворог народу». 4. Винайдіть правильний вихід із запропонованої ситуації (4 бали) Обговорюючи на уроці стильові особливості художнього світу Ф. Кафки, один з учнів безапеляційно заявив, що автор «Перевтілення» – екзистенціаліст. Це твердження викликало суперечки. Допомо¬жіть учням визначитися в цьому питанні, визначивши правильні відповіді: а) у творі відображення загостреного суб’єктивного світобачення через гіпертрофоване авторське «я» свідчить про ознаки експресіонізму; б) красномовність символів новели дозволяє побачити в ній ознаки символізму; в) подання ідеї твору через інстинкти, сновиддя, галюцинації, заміна логічних зв’язків вільними асоціаціями надає новелі рис сюрреалізму; г) доцільно казати про стильову синкретичність, тобто поєднання рис експресіонізму, екзистенціалізму, сюрреалізму, нового символізму, «магічного реалізму» у творі. ІІ-й рівень. Виконайте завдання (3 завдання по 10 балів = 30 балів) 5. Дайте визначення літературним поняттям (2 бали*5=10 балів): декаданс; екзистенціалізм; фабула; гротеск; експресіонізм. 6. У листі до свого рецензента Аполлінер так пояснював відсутність розділових знаків: «…вони були усунуті тому, що здаються мені зайвими і справді є такими; ритм і паузи вірша – оце і є справжня пунктуація, іншої не треба». Висловіть коротко своє ставлення до необхідності вживання розділових знаків у поезії. Чи повинен автор намагатися «контролювати» враження читача? Відповідь аргументуйте (часткова відповідь – 3, неповна відповідь – 5, повна відповідь з певними помилками – 7, повна відповідь без граматичних і фактичних помилок – 10 балів) 7. Зробіть ідейно-художній аналіз поезії (часткова відповідь – 3, неповна відповідь – 5, повна відповідь з певними помилками – 7, повна відповідь без граматичних і фактичних помилок – 10 балів). Наснилась осінь у тумані шибок. Ти з друзями у клоунській юрбі І, ніби сокіл кровожерний шибнув, – На руку серце всілося тобі. Хоч глухнув час і старівся – та плинув. Сріблистим димом раму затягло. Зоря в саду кидала по краплині Криваві сльози вересня на скло. Та плинув час і старівся. І рихлий, Як лід, тріщав крісел добротний шовк. І раптом гомінлива ти затихла, І сон, немовби голос дзвона, вмовк. Прокинувся. Неначе темна осінь, Світанок. Вітер вдалину поніс, Як ту солому, згублену за возом, По небу пасмо молодих беріз. Б. Пастернак «Сон» ІІІ-й рівень. Виконайте завдання (2 завдання по 12 балів = 24 бали) 8. Опираючись на вивчені твори, розкрийте специфіку світобачення одного з відомих вам митців першої половини ХХ ст. (часткова відповідь – 4, неповна відповідь – 6, повна відповідь з певними помилками – 9, повна відповідь без граматичних і фактичних помилок – 12 балів). 9. Поясніть, яких відтінків значення набуває слово «ляльковий» у тексті п’єси Г. Ібсен «Ляльковий дім». Як це пов’язано з ідеєю твору? (часткова відповідь – 4, неповна відповідь – 6, повна відповідь з певними помилками – 9, повна відповідь без граматичних і фактичних помилок – 12 балів). ІV-й рівень. Виконайте завдання (1 завдання – 30 балів) 10. Напишіть твір-роздум на одну з тем (1 завдання – 30 балів: зміст – 18, мовне оформлення – 12). Метаморфози людини ХХ століття: проблематика новели Ф. Кафки «Перевтілення» «Усі слова, що мав сказати, обернулися в зірки…» (за творчістю Г. Аполлінера) Золоті голоси «срібної доби» Дійсна й удавана свобода (за романом М. Булгакова «Майстер і Маргарита») Максимальна кількість балів – 100
Категорія: На допомогу вчителю | Додав: Директор (20.03.2015)
Переглядів: 2165 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites