Персональний сайт
Глазко Лариси Миколаївни
Меню сайту
Категорії розділу
На допомогу вчителю [6]
На допомогу учням [0]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Готуємося до уроку » На допомогу вчителю

завдання олімпіади з світової літератури 8 клас
Завдання олімпіади зі світової літератури 8 клас I-й рівень. Виконайте тестові завдання (4 тести по 4 бали = 16 балів) 1. Оберіть одну правильну відповідь (4 бали) Найвідомішими давньогрецькими трагедіографами були: а) Есхіл, Софокл, Еврипід; б) Есхіл, Софокл, Менандр; в) Есхіл, Софокл, Аристофан. 2. Установіть відповідність (4 бали) Між назвою вірша та його автором: 1. Сапфо; а) «Принеси води, юначе…»; 2. Анакреонт; б) «Серце, серце…»; 3. Тіртей; в) «До богів подібний…»; 4. Архілох. г) «Добре вмирати тому…». 3. Установіть послідовність (4 бали) Установіть хронологію подій у поемі «Енеїда»: а) Еней опиняється в Карфагені; б) Зустріч з Сивілою; в) Розмова з тінню батька; г) Загибель Дідони. 4. Винайдіть правильний вихід із запропонованої ситуації (4 бали) Відповідаючи на питання «Чому майже через три тисячі років після свого створення поеми Гомера екранізуються, викликають захоплення і мають мільйони прихильників?», у класі було висловлено декі¬лька думок. Ви вважаєте, що правильним твердженням є: а) люди за три тисячі років майже не змінилися: вони все ще ведуть спустошливі війни; як і раніше, вони закохуються, гніва¬ються, страждають та співчувають іншим; б) в «Одіссеї» широко використовуються пригодницькі, казкові, фантастичні елементи; в) поеми Гомера вважаються енциклопедією життя давніх греків. ІІ-й рівень. Виконайте завдання (3 завдання по 10 балів = 30 балів) 5. Дайте визначення літературним поняттям (2 бали*5 завдань = 10 балів): антична література; елегія; гекзаметр; «гомерівське питання»; корифей. 6. Фразелогізми – сталі словосполучення, що вживаються у переносному значенні. Вони мають різне походження. Наведіть 2 приклади фразеологізміів міфологічного походження, поясніть їх значення, коротко передай історію їх виникнення (5 балів*2 прилади =10 балів). Фразеологізм Його значення Історія виникнення 0,5 б 1,5 б 3 б 7. Зробіть ідейно-художній аналіз поезії (часткова відповідь – 3, неповна відповідь – 5, повна відповідь з певними помилками – 7, повна відповідь без граматичних і фактичних помилок – 10 балів). Люблю травневий світлий час І ніжні квіти весняні; Люблю, коли чарують нас Пташині радісні пісні; І тішусь я красою Рясних наметів і шатрів, Розкиданих серед лугів, Де гасла ждуть до бою Ряди уславлених полків, І вершників, і скакунів. Бертран де Борн ІІІ-й рівень. Виконайте завдання (2 завдання по 12 балів = 24 бали) 8. Древні казали: «Vita brevis, ars longa» («Життя коротке, мистецтво вічне»). Як ця фраза пов'язана з одою Горація «До Мельпомени»? Запишіть свої міркування (часткова відповідь – 4, неповна відповідь – 6, повна відповідь з певними помилками – 9, повна відповідь без граматичних і фактичних помилок – 12 балів). 9. Учимося порівнювати художні твори (часткова відповідь – 4, неповна відповідь – 6, повна відповідь з певними помилками – 9, повна відповідь без граматичних і фактичних помилок – 12 балів). Порівняйте та проаналізуйте твори Гомера «Іліада» і «Одіссея». Результат запишіть у таблицю. Зробіть висновок про те, що в них є схожим, а що відмінним. № з/п Питання «ІЛІАДА» «ОДІССЕЯ» 1 Історична епоха 2 Тема, ідея твору 3 Жанр 4 Віршовий розмір(метр) 5 Конкретні факти, які указують на історичний час 6 Головні художні засоби у творі ІV-й рівень. Виконайте завдання (1 завдання – 30 балів: зміст – 18, мовне оформлення – 12) 10. Напишіть твір-роздум на одну з тем: Навіщо людині даровано іскру Прометея? (за трагедією Есхіла «Прометей закутий») Мій улюблений герой античних міфів Біблія в моєму житті «Іліада» – енциклопедія життя стародавніх греків» Максимальна кількість балів – 100
Категорія: На допомогу вчителю | Додав: Директор (19.03.2015)
Переглядів: 1506 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites