Персональний сайт
Глазко Лариси Миколаївни
Меню сайту
Категорії розділу
На допомогу вчителю [6]
На допомогу учням [0]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Готуємося до уроку » На допомогу вчителю

Завдання олімпіади з світової літератури 9 клас
Завдання олімпіади зі світової літератури 9 клас I-й рівень. Виконайте тестові завдання (4 тести по 4 бали = 16 балів) 1. Оберіть одну правильну відповідь (4 бали) Художній засіб, який не є характерним для мистецтва бароко: А – постійні епітети Б – символи і алегорії В – антитеза Г – метафора 2. Установіть відповідність (4 бали) Між світоглядно-естетичними позиціями та епохою, для якої вони є характерними: 1 – Світ – непізнаний і жахливий, справжнє життя не на землі, а на небі 2 – Єдність, гармонійність світу 3 – Намагання проникнути в таємниці земного світу; світ втрачає цілісність і гармонійність 4 – Непізнаність світу, беззахисність людини перед багатьма богами А – Відродження Б – Середньовіччя В – Античність Г – Бароко 3. Установіть послідовність (4 бали) Подій у трагедії Й. В. Ґете «Фауст»: 1. Фауст заключає з Мефістофелем угоду з метою пізнання таємниць всесвіту. 2. Маргарита свідомо обирає кару за скоєні злочини, рятуючи тим свою душу 3. Мефістофель переходить до спокус вченого жіночими чарами з метою того, щоб відволікти його від подальшого пошуку істини. 4. Фауст з успіхом проходить випробування пиятикою та розвагами у веселому товаристві. 5. Закоханий Фауст стає причиною трагічної долі Маргарити і намагається врятувати її від покарання втечею. 6. У міркуваннях стосовно обмеженості людського розуму Фауст приймає рішення про самогубство, від якого його врятовує пасхальний Благовіст. 4. Винайдіть правильний вихід із запропонованої ситуації (4 бали) Відповідаючи на питання «Якою є головна тема трагедії Ґете «Фауст?», учні в класі висловили декі¬лька думок. Ви вважаєте, що правильним твердженням є: А – конфлікт між бажанням і можливостями людини впливати на долю Б – безпідставні претензії буржуа на аристократизм В – пошуки людиною сенсу буття і свого призначення Г – конфлікт «природної людини і суспільства» ІІ-й рівень. Виконайте завдання (3 завдання по 10 балів = 30 балів) 5. Дайте визначення літературним поняттям (2 бали*5 завдань=10 балів): класицизм; філософська повість; іронія; гротеск; антитеза. 6. Драма Кальдерона «Життя – це сон» порушує важливі філософські проблеми, які не втрачають своєї актуальності за будь-яких часів. Сформулюйте 5 тез щодо проблематики твору (2 бали*5 тез = 10 балів). 7. Зробіть ідейно-художній аналіз поезії (часткова відповідь – 3, неповна відповідь – 5, повна відповідь з певними помилками – 7, повна відповідь без граматичних і фактичних помилок – 10 балів). Всі давні та прикрії співи, Всі мрії тяжкії страшні – Я хочу тепер поховати Навіки в великій труні. Чи знаєте ви, чого буде Труна та велика й важка? – Кохання моє в неї ляже І вся моя туга тяжка. Г. Гейне «Книга пісень» ІІІ-й рівень. Виконайте завдання (2 завдання по 12 балів = 24 бали) 8. Образ Фауста, подібно до образів Прометея і Дон Кіхота, належить до так званих «вічних» образів людства. Що спільного між цими образами? Висловіть свою думку з цього питання, опираючись на подану таблицю (4 бали*3=12 балів). «Вічний» образ Яку сутність людської природи і тип людської поведінки втілено у даному образі (0-4 бали) Прометей Дон Кіхот Фауст 9. Німецький письменник XX ст. Томас Манн характеризував драми Шиллера як поетичні симфонії. Аргументовано доведіть слушність цього судження (часткова відповідь – 4, неповна відповідь – 6, повна відповідь з певними помилками – 9, повна відповідь без граматичних і фактичних помилок – 12 балів). ІV-й рівень. Виконайте завдання (1 завдання – 30 балів) 10. Напишіть твір-роздум на одну з тем (1 завдання – 30 балів: зміст – 18, мовне оформлення – 12) Людина і Доля у драмі П. Кальдерона «Життя – це сон» «Знання для серця – світоч найясніший, Знання для тіла – панцир найміцніший» (Рудакі) (за комедією Мольєра «Міщанин-шляхтич») Філософські роздуми Вольтера у повісті «Простак» Набагато легше знайти помилку, ніж істину (за трагедією «Фауст» Й. В. Гете) Максимальна кількість балів – 100
Категорія: На допомогу вчителю | Додав: Директор (19.03.2015)
Переглядів: 2043 | Рейтинг: 2.0/2
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites