Персональний сайт
Глазко Лариси Миколаївни
Меню сайту
Категорії розділу
Методичні рекомендації [2]
Календарно-тематичне планування [3]
Тиждень світової літератури в школі [0]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Методика » Календарно-тематичне планування

Календарно-тематичне планування уроків світової літератури в 6 класі
14.03.2015, 14:21

 

Зміст уроку

Кількість годин

Дата

 

 

І семестр

 

 

 

 

Вступ

 

 

 

  1.  

Пізнавальне значення світової літератури: зображення в ній життя, побуту, звичаїв, світогляду, духовних і моральних цінностей різних народів світу.

1

 

 

  1.  

Міф про виникнення світу в різних народів.

1

 

 

  1.  

Причини появи схожих елементів у міфах різних народів. Взаємопов’язане та паралельне виникнення цих елементів

1

 

 

  1.  

Міфологія Стародавнього Єгипту.Міфи про створення світу і людей

1

 

 

  1.  

Міфологія давньої Індії, міфлологія давнього Китаю.Міфи про створення світу та людей

1

 

 

  1.  

Образи богів, героїв, змієборців та проблема подолання світового зла

1

 

 

  1.  

Міф про Прометея. Велич подвигу Прометея, його самопожертва заради людей

1

 

 

  1.  

Уславлення цивілізації в міфі. Причини популярності образу Прометея

1

 

 

  1.  

Образ Прометея у світовій літературі

1

 

 

  1.  

Геракл – улюблений герой стародавніх греків

1

 

 

  1.  

Причини надзвичайної популярності образу Геракла

1

 

 

  1.  

Складання порівняльної таблиці до образів Геракла та Прометея”

1

 

 

  1.  

Урок позакласного читання. Міф про Дедала та Ікара. Уславлення винахідливості людського розуму в міфі.

1

 

 

  1.  

РМ. Усний твір «Мій улюблений міфологічний герой»

1

 

 

15

Тематичне оцінювання за темою «Міф і література»

1

 

 

16

Байка як жанр літератури та її особливості. Езоп – легендарний поет-засновник жанру байки

1

 

 

17

Алегоричний та повчальний зміст байки. Жан де Лафонтен (1621-1695). "Зачумлені звірі"

1

 

 

18

Іван Крилов (1769-1844). Засудження людських вад  у байці “Вовк і Ягня”. Байка як жанр літератури та її особливості

1

 

 

19

Урок додаткового читання. І.Крилов і його байки

1

 

 

20

Урок виразного читання байок

1

 

 

21

Тематичне оцінювання за темою «Байка в світовій літературі»

1

 

 

22

Антон Чехов (1860—1904). “Хамелеон”, “Товстий і тонкий”. Висміювання підлабузництва, самоприниження, чиношанування, запопадливості та малодушності у творі. Функції художньої деталі в прозі Чехова

1

 

 

23

Антон Чехов “Товстий і тонкий”.  Головні засоби творення комічного та їхня роль у характеристиці персонажів і розкритті ідеї твору. Антитеза як художній засіб і композиційний прийом

1

 

 

24

Художня деталь у прозі А.Чехова

1

 

 

25

Чарльз Діккенс (1812—1870). “Різдвяна пісня у прозі”

 Гуманістичний зміст і висока людяність твору. Реальне й фантастичне у повісті

1

 

 

26

Подорож Скруджа в часі і просторі як можливість осягнути своє життя.

1

 

 

27

Причини деградації особистості Скруджа. Переродження Скруджа як наслідок осмислення свого життя.

1

 

 

28

Життя знедоленої родини Кретчитів.

1

 

 

29

Урок виразного читання епізодів подорожі головного героя повісті   Чарльза  Діккенса

1

 

 

30

РМ. Твір на тему „Що в житті найцінніше?” за  повістю “Різдвяна пісня у прозі”

1

 

 

31

Тематичне оцінювання за темою «Література і моральне вдосконалення людини»

1

 

 

32

Узагальнення вивченого матеріалу за 1 семестр

1

 

 

№ п/п

Дата

Зміст програмового матеріалу

Примітка

 

V. Людина в життєвих випробуваннях

33

 

Даніель Дефо – автор твору “Робінзон Крузо”.

 

34

 

Гімн цивілізованій прагматичній людині та її праці в романі Д.Дефо “Робінзон Крузо”.

 

35

 

Переказ ключових епізодів роману “Робінзон Крузо”.

 

36

 

Пригода та екзотика в романі Д.Дефо “Робінзон Крузо”.

 

37

 

Роман Дефо як започаткування “робінзонад”.

 

38

 

ПЧ. Антиробінзонада В.Голдінга “Володар мух”.

 

39

 

Жуль Верн – автор роману “П’ятнадцятирічний капітан”.

 

40

 

Поняття про роман як жанр літератури. Його основні ознаки.

 

41

 

Прославлення сили людського характеру в творі. Переказ ключових епізодів роману “П’ятнадцятирічний капітан”.

 

42

 

Привабливість образу Діка Сенда.

 

43

 

Образ Геркулеса в романі “П’ятнадцятирічний капітан”.

 

44

 

Засудження рабства в романі Ж.Верна “П’ятнадцятирічний капітан”.

 

45

 

Зображення романтики подорожей у романі Жуля Верна.

 

46

 

Велич науки та знань у романі. Багатство природного світу у творі.

 

47

 

Р М. Контрольний твір на тему “Велич науки та знань” за романом Жуля Верна “П’ятнадцятирічний капітан”.

 

48

 

Контрольна робота з теми “Людина в життєвих випробуваннях” (різнорівневі завдання).

 

49

 

Джек Лондон “Любов до життя”. Особливості сюжету та ідеї оповідання.

 

50

 

Сильний людський характер в екстремальній ситуації. Анонімність головного героя оповідання “Любов до життя” та її зв’язок з ідеєю твору. Довкілля у зв’язках з головним героєм твору.

 

51

 

Шандор Петефі “Коли ти муж, будь мужнім”. Що означає бути мужнім. Уславлення людської гідності, самоповаги та мужності, засудження приниження та внутрішнього рабства у вірші Шандора Петефі “Коли ти муж, будь мужнім”.

 

52

 

Рецепти мужності в поезії Шандора Петефі “Коли ти муж, будь мужнім”.

 

53

 

Виразне читання напам’ять вірша Шандора Петефі “Коли ти муж, будь мужнім”.

 

54

 

Р.Л.Стівенсон “Острів скарбів”.

 

55

 

Романтика подорожей і пригод у романі Р.Л.Стівенсон.

 

56

 

Уславлення сміливості, винахідливості, порядності у романі “Острів скарбів”. Домашній контрольний твір.

 

57

 

Засудження жаги до збагачення, зрадливості, підступності (пірат Сільвер і його поплічники).

 

 

58

 

РМ. Твір-роздум на основі прочитаного.

 

59

 

Контрольна робота з теми “Людина в життєвих випробуваннях” (різнорівневі тестові завдання).

 

VІ. Людина та її світ

60

 

“Непрочитані книжки можуть помститись” (Рей Дуглас Бредбері “Усмішка”). Зневіра автора в майбутньому технократичної цивілізації.

 

61

 

Трагічний оптимізм письменника.

 

62

 

РМ. Диспут “Чому посміхається Джоконда?”

 

63

 

Антуан де Сент Екзюпері “Маленький принц” – філософська алегорична казка-притча.

 

64

 

Поетизація в казці-притчі краси чистих людських взаємин.

 

65

 

Сенс подорожі Маленького принца Всесвітом. Урок виразного читання.

 

66

 

Алегоричні образи у казці “Маленький принц”.

 

67

 

Головні життєві цінності в казці-притчі “Маленький принц”.

 

68

 

Контрольна робота з теми: “Людина та її світ” (різнорівневі тестові завдання).

 

69

 

ПЧ. Фантастика знову кличе нас.

 

70

 

Узагальнення та систематизація вивченого протягом року.

 

               

 

Категорія: Календарно-тематичне планування | Додав: Директор
Переглядів: 600 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites