|
Зміст уроку
|
Кількість годин
|
Дата
|
|
|
І семестр
|
|
|
|
|
Вступ
|
|
|
|
-
|
Пізнавальне значення світової літератури: зображення в ній життя, побуту, звичаїв, світогляду, духовних і моральних цінностей різних народів світу.
|
1
|
|
|
-
|
Міф про виникнення світу в різних народів.
|
1
|
|
|
-
|
Причини появи схожих елементів у міфах різних народів. Взаємопов’язане та паралельне виникнення цих елементів
|
1
|
|
|
-
|
Міфологія Стародавнього Єгипту.Міфи про створення світу і людей
|
1
|
|
|
-
|
Міфологія давньої Індії, міфлологія давнього Китаю.Міфи про створення світу та людей
|
1
|
|
|
-
|
Образи богів, героїв, змієборців та проблема подолання світового зла
|
1
|
|
|
-
|
Міф про Прометея. Велич подвигу Прометея, його самопожертва заради людей
|
1
|
|
|
-
|
Уславлення цивілізації в міфі. Причини популярності образу Прометея
|
1
|
|
|
-
|
Образ Прометея у світовій літературі
|
1
|
|
|
-
|
Геракл – улюблений герой стародавніх греків
|
1
|
|
|
-
|
Причини надзвичайної популярності образу Геракла
|
1
|
|
|
-
|
Складання порівняльної таблиці до образів Геракла та Прометея”
|
1
|
|
|
-
|
Урок позакласного читання. Міф про Дедала та Ікара. Уславлення винахідливості людського розуму в міфі.
|
1
|
|
|
-
|
РМ. Усний твір «Мій улюблений міфологічний герой»
|
1
|
|
|
15
|
Тематичне оцінювання за темою «Міф і література»
|
1
|
|
|
16
|
Байка як жанр літератури та її особливості. Езоп – легендарний поет-засновник жанру байки
|
1
|
|
|
17
|
Алегоричний та повчальний зміст байки. Жан де Лафонтен (1621-1695). "Зачумлені звірі"
|
1
|
|
|
18
|
Іван Крилов (1769-1844). Засудження людських вад у байці “Вовк і Ягня”. Байка як жанр літератури та її особливості
|
1
|
|
|
19
|
Урок додаткового читання. І.Крилов і його байки
|
1
|
|
|
20
|
Урок виразного читання байок
|
1
|
|
|
21
|
Тематичне оцінювання за темою «Байка в світовій літературі»
|
1
|
|
|
22
|
Антон Чехов (1860—1904). “Хамелеон”, “Товстий і тонкий”. Висміювання підлабузництва, самоприниження, чиношанування, запопадливості та малодушності у творі. Функції художньої деталі в прозі Чехова
|
1
|
|
|
23
|
Антон Чехов “Товстий і тонкий”. Головні засоби творення комічного та їхня роль у характеристиці персонажів і розкритті ідеї твору. Антитеза як художній засіб і композиційний прийом
|
1
|
|
|
24
|
Художня деталь у прозі А.Чехова
|
1
|
|
|
25
|
Чарльз Діккенс (1812—1870). “Різдвяна пісня у прозі”
Гуманістичний зміст і висока людяність твору. Реальне й фантастичне у повісті
|
1
|
|
|
26
|
Подорож Скруджа в часі і просторі як можливість осягнути своє життя.
|
1
|
|
|
27
|
Причини деградації особистості Скруджа. Переродження Скруджа як наслідок осмислення свого життя.
|
1
|
|
|
28
|
Життя знедоленої родини Кретчитів.
|
1
|
|
|
29
|
Урок виразного читання епізодів подорожі головного героя повісті Чарльза Діккенса
|
1
|
|
|
30
|
РМ. Твір на тему „Що в житті найцінніше?” за повістю “Різдвяна пісня у прозі”
|
1
|
|
|
31
|
Тематичне оцінювання за темою «Література і моральне вдосконалення людини»
|
1
|
|
|
32
|
Узагальнення вивченого матеріалу за 1 семестр
|
1
|
|
|
№ п/п
|
Дата
|
Зміст програмового матеріалу
|
Примітка
|
|
V. Людина в життєвих випробуваннях
|
33
|
|
Даніель Дефо – автор твору “Робінзон Крузо”.
|
|
34
|
|
Гімн цивілізованій прагматичній людині та її праці в романі Д.Дефо “Робінзон Крузо”.
|
|
35
|
|
Переказ ключових епізодів роману “Робінзон Крузо”.
|
|
36
|
|
Пригода та екзотика в романі Д.Дефо “Робінзон Крузо”.
|
|
37
|
|
Роман Дефо як започаткування “робінзонад”.
|
|
38
|
|
ПЧ. Антиробінзонада В.Голдінга “Володар мух”.
|
|
39
|
|
Жуль Верн – автор роману “П’ятнадцятирічний капітан”.
|
|
40
|
|
Поняття про роман як жанр літератури. Його основні ознаки.
|
|
41
|
|
Прославлення сили людського характеру в творі. Переказ ключових епізодів роману “П’ятнадцятирічний капітан”.
|
|
42
|
|
Привабливість образу Діка Сенда.
|
|
43
|
|
Образ Геркулеса в романі “П’ятнадцятирічний капітан”.
|
|
44
|
|
Засудження рабства в романі Ж.Верна “П’ятнадцятирічний капітан”.
|
|
45
|
|
Зображення романтики подорожей у романі Жуля Верна.
|
|
46
|
|
Велич науки та знань у романі. Багатство природного світу у творі.
|
|
47
|
|
Р М. Контрольний твір на тему “Велич науки та знань” за романом Жуля Верна “П’ятнадцятирічний капітан”.
|
|
48
|
|
Контрольна робота з теми “Людина в життєвих випробуваннях” (різнорівневі завдання).
|
|
49
|
|
Джек Лондон “Любов до життя”. Особливості сюжету та ідеї оповідання.
|
|
50
|
|
Сильний людський характер в екстремальній ситуації. Анонімність головного героя оповідання “Любов до життя” та її зв’язок з ідеєю твору. Довкілля у зв’язках з головним героєм твору.
|
|
51
|
|
Шандор Петефі “Коли ти муж, будь мужнім”. Що означає бути мужнім. Уславлення людської гідності, самоповаги та мужності, засудження приниження та внутрішнього рабства у вірші Шандора Петефі “Коли ти муж, будь мужнім”.
|
|
52
|
|
Рецепти мужності в поезії Шандора Петефі “Коли ти муж, будь мужнім”.
|
|
53
|
|
Виразне читання напам’ять вірша Шандора Петефі “Коли ти муж, будь мужнім”.
|
|
54
|
|
Р.Л.Стівенсон “Острів скарбів”.
|
|
55
|
|
Романтика подорожей і пригод у романі Р.Л.Стівенсон.
|
|
56
|
|
Уславлення сміливості, винахідливості, порядності у романі “Острів скарбів”. Домашній контрольний твір.
|
|
57
|
|
Засудження жаги до збагачення, зрадливості, підступності (пірат Сільвер і його поплічники).
|
|
58
|
|
РМ. Твір-роздум на основі прочитаного.
|
|
59
|
|
Контрольна робота з теми “Людина в життєвих випробуваннях” (різнорівневі тестові завдання).
|
|
VІ. Людина та її світ
|
60
|
|
“Непрочитані книжки можуть помститись” (Рей Дуглас Бредбері “Усмішка”). Зневіра автора в майбутньому технократичної цивілізації.
|
|
61
|
|
Трагічний оптимізм письменника.
|
|
62
|
|
РМ. Диспут “Чому посміхається Джоконда?”
|
|
63
|
|
Антуан де Сент Екзюпері “Маленький принц” – філософська алегорична казка-притча.
|
|
64
|
|
Поетизація в казці-притчі краси чистих людських взаємин.
|
|
65
|
|
Сенс подорожі Маленького принца Всесвітом. Урок виразного читання.
|
|
66
|
|
Алегоричні образи у казці “Маленький принц”.
|
|
67
|
|
Головні життєві цінності в казці-притчі “Маленький принц”.
|
|
68
|
|
Контрольна робота з теми: “Людина та її світ” (різнорівневі тестові завдання).
|
|
69
|
|
ПЧ. Фантастика знову кличе нас.
|
|
70
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого протягом року.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|