33
|
Втілення в образі Тараса Бульби кращих рис запорізьких козаків
|
1
|
|
34
|
Картини природи та ліризм в повісті «Тарас Бульба»
|
1
|
|
35
|
Підсумковий урок. «Гей стоїть військо славне запорізьке та як мак розцвітає!»
|
1
|
|
36
|
«Слава не вмре, не поляже, лицарство козацьке всякому розкаже…» («Тарас Бульба « в живописі та музиці)
|
|
|
37
|
УРЗМ. Характеристика Тараса Бульби. Підбір матеріалів до твору. Усний твір.
|
1
|
|
38
|
Контрольний твір.
|
1
|
|
39
|
Р.М.Рільке. «Пісня про правду». Рільке і Україна. Уславлення боротьби за незалежність у творі.
|
1
|
|
40
|
Роль народної пісні в оповіданні. Україна та її історія очима австрійця Рільке.
|
1
|
|
41
|
Різнорівнева контрольна робота.
|
1
|
|
|
Пригоди та фантастика (7 год.)
|
|
|
42
|
Дж. Свіфт. «Мандри Лемюеля Гуллівера». Сатиричне зображення в повісті англійської дійсності 18 ст.
|
1
|
|
43
|
Ліліпутія – Англія крізь зменшувальне скло.
|
1
|
|
44
|
Державний устрій, закони та звичаї Ліліпутії
|
1
|
|
45
|
Війна між Ліліпутією та Блефуску, її причини та наслідки
|
1
|
|
46
|
Артур Конан Дойл. «Собака Баскервілів»
|
1
|
|
47
|
Захоплива інтрига – основа детективного твору
|
1
|
|
48
|
Шерлок Холмс і доктор Ватсон – класичний детективний дует. Всесвітня популярність творів про Шерлока Холмса
|
1
|
|
49
|
УРЗМ. Літературна гра-вікторина за творами Конан Дойля
|
1
|
|
50
|
Творча відповідь на запитання.
|
1
|
|
|
Краса чистих людських взаємин (7 год.)
|
|
|
51
|
О. Генрі. «Останній листок». Взаєморозуміння та прагнення зробити добро іншому як засіб подолання життєвих негараздів
|
1
|
|
52
|
Втілення в образі Бермана найкращих людських рис: готовності до непоказної самопожертви та любові до ближнього. Гуманізм твору.
|
1
|
|
53
|
Урок додаткового читання. О.Генрі. «Вождь червоношкірих»
|
1
|
|
54
|
Джеймс Олрідж. «Останній дюйм».
|
1
|
|
55
|
Своєрідність вирішення проблеми батьків і дітей
|
|
|
56
|
Формування характеру Деві в надзвичайних обставинах.
|
1
|
|
57
|
Необхідність боротьби «до останнього дюйма», а також подолання «останнього дюйма», що розділяє людей, - провідна думка оповідання
|
|
|
58
|
УРЗМ. Твір-роздум про сенс назви оповідання Джеймса Олріджа
|
1
|
|
59
|
Комбінована контрольна робота.
|
1
|
|
|
Література проти війни (5 год.)
|
|
|
60
|
О.Твардовський «Я вбитий під Ржевом». «На карб не ставте дотепер мені…» Поетизація подвигу у Великій вітчизняній війні простих солдатів, які полягли в «безіменних» болотах, на «безіменних» висотах, але врятували від фашизму Батьківщину і людство. Проблема історичної пам’яті і моральної відповідальності перед тими, хто поліг на війні
|
1
|
|
61
|
Генріх Белль. «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…» Засудження війни у творчості письменника.
|
1
|
|
62
|
Герой «Подорожнього…» як жертва війни. Високий антивоєнний і гуманістичний пафос твору.
|
1
|
|
63
|
Михайло Шолохов. «Доля людини». Трагічна доля однієї людини як втілення трагедії всього народу під час Другої світової війни
|
1
|
|
64
|
Вміння Андрія Соколова залишатися справжньою людиною і патріотом у найскладніших і найдраматичніших життєвих випробуваннях.
|
1
|
|
65
|
УРЗМ. Твір .
|
1
|
|
66
|
Редьярд Кіплінг. «Якщо…»
|
1
|
|
67
|
Уславлення сильної особистості, здатної за будь-яких умов і обставин залишатися людиною.
|
|
68
|
Урок додаткового читання. О.Грін. «Пурпурові вітрила»
|
1
|
|
69
|
Різнорівнева контрольна робота
|
1
|
|
70
|
Узагальнення і систематизація вивченого за рік
|
1
|
|
|
|
|
|