|
Зміст уроку
|
Кількість годин
|
Дата
|
|
Вступ.
|
|
|
1
|
Художня література як мистецтво слова. В.Водсворт. «До прекрасного». Уславлення в сонеті величезної сили «святого мистецтва»
|
1
|
|
2
|
Місце національних літератур у весвітньому літературному процесі. Веди, Кораняк пам»ятки світової літератури.
|
1
|
|
3
|
Біблія як пам’ятка світової культури. Старий Заповіт
|
1
|
|
4
|
Біблія. Новий заповіт. Доля Ісуса Христа та його вчення. Головні цінності християнської моралі
|
1
|
|
5
|
Урок додаткового читання. Новозавітні притчі
|
1
|
|
6
|
РМ . Біблійні афоризми.
|
1
|
|
7
|
Різнорівнева тестова робота.
|
1
|
|
8
|
Антична література – вихідна основа європейської літератури.
|
1
|
|
9
|
Найвідоміші цикли давньогрецьких міфів. Міфи фіванського циклу та міфи про аргонавтів
|
1
|
|
10
|
Міфи троянського циклу
|
1
|
|
11
|
Гомер – легендарний основоположник європейської літератури. Поема «Іліада»
|
1
|
|
12
|
Гуманістичний пафос поеми «Іліада» - осуд війни та її жорстокості, співчуття людському горю, повага до людини.
|
1
|
|
13
|
Образи Ахілла і Гектора як уособлення ідеалу людини, героя, воїна. Художні особливості поеми.
|
1
|
|
14
|
Гомер. «Одіссея». Пригодницький, казковий, побутовий елементи поеми. Образ Одіссея – воїна, ватажка, патріота, чоловіка, сина
|
1
|
|
15
|
РМ. Твір (письмовий)
|
1
|
|
16
|
Давньогрецька лірика як синтез поезії та музики. Види давньогрецької лірики. Тіртей, Архілох.
|
1
|
|
17
|
Пісенна давньогрецька лірика. Сопфо, Анакреонт
|
1
|
|
18
|
Різнорівнева контрольна робота
|
1
|
|
19
|
Театр у Давній Греції. Виникнення трагедії та комедії. Есхіл. «Прометей прикутий»
|
1
|
|
20
|
Урок позакласного читання. Образ Прометея в світовій літературі. Вічна іскра вогню Прометея.
|
1
|
|
21
|
Софокл – видатний давньогрецький трагік. «Антігона». Стасим «Дивних багато у світі див» - гімн людині.
|
1
|
|
22
|
Творчість Вергілія. Поема «Енеїда» як літературна обробка римської легенди про троянця Енея – засновника Риму.
|
1
|
|
23
|
«Одіссея» мандрів Енея та «іліада» його битв. Творча спадщина Вергілія в Україні
|
1
|
|
24
|
Горацій – найвидатніший поет «золотої доби» римської літератури. «До Мельпомени». Мотив увічнення пам’яті про поета у його творчому доробкові
|
1
|
|
25
|
Овідій та його відома поема «Метаморфози». Міфологічна основа розділу «Чотири покоління людей» Співець любові і печалі.
|
1
|
|
26
|
Контрольний класний твір
|
1
|
|
27
|
Середньовіччя як історична і культурна доба, її хронологічні межі
|
1
|
|
28
|
«Філософія життя» китайської поезії епохи Тан. Творчість Лі Бо.
|
1
|
|
29
|
Творчість Ду Фу.
|
1
|
|
30
|
Персько-таджицька поезія середньовіччя
|
1
|
|
31
|
Рубаї Омара Хайяма
|
1
|
|
32
|
«Поезія – це завжди неповторність…» Сторінками персько-таджицької літератури
|
1
|
|
33
|
Творчість провансальських трубадурів. Джуафре Рюдель. Канцона
|
1
|
|
34
|
Твори Бертрана де Борна як втілення світосприйняття значної частини західноєвропейського лицарства. «Сирвента». Своєрідність поезії вагантів, її провідні теми.
|
1
|
|
35
|
«Пісня про Роланда» - французький героїчний епос. Історична правда та вигадка в в творі. Боротьба проти іноземців та іновірців за батьківщину – провідна тема в твору.
|
1
|
|
36
|
Карл як ідеал державної мудрості. Зрадник Ганелон як антипод Карла і Роланда. Композиція та система образів у творі.
|
1
|
|
37
|
Роланд – головний герой епосу. Героїко-патріотичний та лицарський ідеал середньовіччя в образі Роланда.
|
1
|
|
38
|
Співзвучність «Пісні про Роланда» з героїчними епосами народів світу
|
1
|
|
39
|
Данте – видатний мислитель і поет Італії
|
1
|
|
40
|
Поема «Божественна комедія» - філософсько-художній синтез середньовічної культури.
|
1
|
|
41
|
«Подорож колами пекла». Композиційна будова поеми.
|
1
|
|
42
|
«Сходження на гору Чистилища. Подорож раєм». Бачення світу в поемі, її алегоричний зміст
|
1
|
|
43
|
Різнорівнева контрольна робота
|
1
|
|
44
|
РМ. Урок-конференція «Гуманістичний пафос доби відродження»
|
1
|
|
45
|
Петрарка – перший поет Ренесансної доби
|
1
|
|
46
|
Вічна загадка любові. «Книга пісень» Ф.Петрарки
|
1
|
|
47
|
Урок виразного читання сонетів Петрарки
|
1
|
|
48
|
Дж. Боккаччо як зачинатель нової європейської літератури. Збірка новел «Декамерон»
|
1
|
|
49
|
Композиційне і тематичне багатство «Декамерона», оспівування в ньому кращих душевних якостей людини.
|
1
|
|
50
|
Відродження в Іспанії. Передумови створення Сервантесом роману «Дон Кіхот»
|
1
|
|
51
|
Сервантес . Нелегка доля письменника. Роман «Дон Кіхот» - пародія на рицарські романи
|
1
|
|
52
|
Роман «Дон Кіхот» - трагікомічний епос іспанського життя
|
|
|
53
|
Дон Кіхот – головний герой роману Сервантеса. Мандри Дон Кіхота у пошуках справедливості.
|
1
|
|
54
|
Романтизм Дон Кіхота та твереза розсудливість Санчо Панси
|
1
|
|
55
|
Дон Кіхот – вічний образ всесвітньої літератури.
|
1
|
|
56
|
РМ. Написання творчої роботи за твором Сервантеса
|
1
|
|
57
|
Шекспір – геніальний англійський поет і драматург доби Відродження
|
1
|
|
58
|
Сонети В.Шекспіра
|
|
|
59
|
Виразне читання сонетів Шекспіра
|
1
|
|
60
|
В.Шекспір. «Ромео і Джульєтта» Образи юних закоханих.
|
1
|
|
61
62
|
Ствердження в трагедії величі і краси справжнього кохання, його здатності піднестися над розбратом і ворожнечею світу.
|
2
|
|
63
|
Трагедія «Гамлет», її філософсько- моральні мотиви
|
1
|
|
64
|
Багатогранність шекспірівських характерів
|
1
|
|
65
|
Гамлет – вічний образ світової літератури
|
1
|
|
66
|
РМ. Твір .
|
1
|
|
67
|
Різнорівнева контрольна робота.
|
1
|
|
68
|
Повторення і узагальнення вивченого у 8 класі
|
1
|
|
|
резерв
|
|
|